[Educaciolliure] Curs del Cristóbal [El Roure] a Un Mar de Peixos de Tarrassa

Josep Ramon Riera jrriera en teleline.es
Mie Dic 5 15:40:04 CET 2007

El dia 25 de novembre vam arribar a Tarrassa amb ganes de conèixer la manera de pensar de'n Cristóbal (del Roure), i el rerafons de la filosofia del Cuidado del Alma Infantil (CAI). Les espectatives semblaven simples, el curs semblava de poc temps per aconseguir-ho, 4 hores.

Em va xocar molt la forma d'enfocar la sessió de'n Cristóbal, reafermava el concepte amb la vivència personal, el que ens va fer arribar al fons del que ens queda de la nostra ànima infantil. La Sofia, la meva parella, especialment es sentí conmoguda amb el que va aconseguir veure en una simple tècnica de visualització dirigida, va poder valorar que per ser mare no podia deixar assumptes sense parlar amb els seus pares, com a filla.

L'espai en que es va fer el curs era molt acollidor. La gent de Tarrassa em va semblar un grup molt ferm, si més no hi ha persones amb moltes ganes i encantadores de tracte. És un grup que paga la pena. Sincerament els hi agraïm l'esforç d'organitzar-ho.

La Sofia i jo vam tornar a Vilanova i la Geltrú amb una experiència intensa, i molta feina per endavant de reflexió i renovació de plantejaments personals.

Gràcies Cristóbal per l'experiència.

Fins aviat.