[Educaciolliure] CEIP Camp Joliu

Xavier Alà xavilistas en clonlara-esp.org
Mie Dic 5 13:57:06 CET 2007

Hola, podies passar l'enllaç d'aquesta associació de mares i pares d'escoles lliures...? Gràcies!

Xavier Alà
  ----- Original Message -----
  From: Desi B.
  To: Educació lliure
  Sent: Wednesday, December 05, 2007 9:22 AM
  Subject: [Educaciolliure] CEIP Camp Joliu

  Hola companys,

  he estat tafanejant las web del CEIP Camp Joliu i he trobat que hi diu això:

  EL PROJECTE:
  Estimulació primerenca
  Psicomotricitat
  Estimulació sensitiva
  Desenvolupament creatiu
  Autoconeixement
  Descoberta de l'entorn
  Integració familiar

  ESTIL EDUCATIU PROPI:
  Educació personalitzada
  Desenvolupament integral:
     - intelectual/emocional
     - educació de la sensibilitat
     - foment de la creativitat
  Tècniques pedagògiques innovadores
  Educació en els valord i en la llibertat
  Participació activa de la família

  A més, hi he trobat un enllaç a la web d'associacions de mares i pares d'escoles lliures. M'ha fet molt bona pinta, i, encara que la meva filla és molt petita (el mes que ve farà l'any), el meu marit i jo anem tantejant el panorama escolar, per saber què tenim a la vora.

  Bé, el cas és que volia saber si algú me'n pot donar referències, sobre aquesta escola.

  Moltes gràcies per endavant.

  Salut!

  Desi.