[Educaciolliure] CEIP Camp Joliu

Desi B. dess_rijole en hotmail.com
Mie Dic 5 09:22:46 CET 2007

Hola companys,

he estat tafanejant las web del CEIP Camp Joliu i he trobat que hi diu això:

EL PROJECTE:Estimulació primerencaPsicomotricitatEstimulació sensitivaDesenvolupament creatiuAutoconeixementDescoberta de l'entornIntegració familiar
ESTIL EDUCATIU PROPI:Educació personalitzadaDesenvolupament integral:   - intelectual/emocional   - educació de la sensibilitat   - foment de la creativitatTècniques pedagògiques innovadoresEducació en els valord i en la llibertatParticipació activa de la família
A més, hi he trobat un enllaç a la web d'associacions de mares i pares d'escoles lliures. M'ha fet molt bona pinta, i, encara que la meva filla és molt petita (el mes que ve farà l'any), el meu marit i jo anem tantejant el panorama escolar, per saber què tenim a la vora.

Bé, el cas és que volia saber si algú me'n pot donar referències, sobre aquesta escola.

Moltes gràcies per endavant.

Salut!

Desi.