[Educaciolliure] Gràcies!

Martona marta.gregori en tele2.es
Mar Dic 4 20:06:44 CET 2007

Ei m'apunto a tot aquest seguit d'agraïments mutus que rebem i que no són res més que l'efecte i l'afecte global que tots junts vàrem construir dissabte...la veritat és que m'ho vaig passar teta!!!!!!!!!
Casi que hauríem de quedar per jugar més, no????
Vinga molta salut i vida per tothom...a gaudir-la!
Ah! Mª del Mar tot un plaer també per a mi i vers els demés també.
Au revoir companys de trajecte>!!
Marta.
  ----- Original Message -----
  From: Maria del Mar Rigo
  To: educaciolliure en moviments.net
  Sent: Sunday, December 02, 2007 8:46 PM
  Subject: [Educaciolliure] Gràcies!

  Volia expresar la meva gratitud pel curs que vàrem fer ahir a La Caseta.

  Acabo d´integrar-me a la Xell i crec que sou un grup de persones que han treballat molt i ho fan dia a dia, per una educació humana de veritat.

  Ja ho heu conseguit!

  Estic molt emocionada de saber que hi ha gent com vosaltres, quin nivell!

  Va ser molt maco i molt enriquidor per mí.

  Gràcies.

  (Marta, gracies maca!,encantadissima!)

  Endavant a tots!

  Maria del Mar (Playhouse).