[Educaciolliure] Gràcies!

Maria del Mar Rigo mariadelamar en hotmail.com
Dom Dic 2 20:46:51 CET 2007

Volia expresar la meva gratitud pel curs que vàrem fer ahir a La Caseta.

Acabo d´integrar-me a la Xell i crec que sou un grup de persones que han treballat molt i ho fan dia a dia, per una educació humana de veritat.

Ja ho heu conseguit!

Estic molt emocionada de saber que hi ha gent com vosaltres, quin nivell!

Va ser molt maco i molt enriquidor per mí.

Gràcies.

(Marta, gracies maca!,encantadissima!)

Endavant a tots!

Maria del Mar (Playhouse).