[Educaciolliure] escola lliure a la Garrotxa

marta garcia velasco martagvel en hotmail.com
Sab Dic 1 18:58:38 CET 2007

en l'adressa següent s'explica de que va l'antroposofia.
gràcies, ja que a través de les vostres preguntes jo trobo respostes,
ara ja sé perquè porto el meu nen a la Waldorf, fins ara em refiava de la meva d'intuició.
una abraçada
marta

http://www.casasteiner.com.ar/antroposofia.htm> Date: Sat, 1 Dec 2007 00:42:17 +0100> From: xavilistas en clonlara-esp.org> To: emmapb en gmail.com> CC: educaciolliure en moviments.net> Subject: Re: [Educaciolliure] escola lliure a la Garrotxa> > Bé, de fet Pestalozzi és del segle XVIII, i Montessori del XX...> Evidentment, sempre podem trobar antecedents als antecedents dels> antecedents... El que jo volia dir és que la Wild no fa sinó aplicar> purament la pedagogia Montessori i fer servir al detall els seus materials> i les seves pautes...> > Els que en saben més, sispli, que ho acabin d'explicar...> > Xavier Alà> > > Sí, de fet ella (la Wild) parla de Montessori, però la Maria Montessori el> > que va fer és aplicar la pedagogia de Pestalozzi. Si no ho he entès> > malament.> >> > Per cert, al llibre, la Rebeca Wild diu que quan buscaven un model> > d'escola> > lliure van descartar el model Waldorf perquè no els interessava el seu> > caràcter antroposòfic. Algú em sap explicar a què es refereix, a la> > pràctica, aquest distintiu antroposòfic?> >> > merciss> > e> >> > > _______________________________________________> Educaciolliure mailing list> Educaciolliure en moviments.net> http://www.moviments.net/cgi-bin/mailman/listinfo/educaciolliure