[Educaciolliure] escola lliure a la Garrotxa

xavilistas en clonlara-esp.org xavilistas en clonlara-esp.org
Sab Dic 1 00:42:17 CET 2007

Bé, de fet Pestalozzi és del segle XVIII, i Montessori del XX...
Evidentment, sempre podem trobar antecedents als antecedents dels
antecedents... El que jo volia dir és que la Wild no fa sinó aplicar
purament la pedagogia Montessori i fer servir al detall els seus materials
i les seves pautes...

Els que en saben més, sispli, que ho acabin d'explicar...

Xavier Alà