[Educaciolliure] Atenció a la diversitat!

jaume morcillo gur ojosdemurcielago en hotmail.com
Vie Abr 20 01:30:40 CEST 2007

Hola Maite, estic totalment d'acord amb tu i agraeixo la teva resposta. amb
el meu comentari no pretenia criticar els mestres, sino la escassa formació
en pedagogia que s'ofereix a les titulacions de magisteri. esta clar que hi
ha moltissims bons mestres, que es formen sense parar. tens raó quan dius
que hi ha molts més factors que la formació del professorat que influeixen
en l'educació. es una realitat que cal comprendre-la i treballar-la, per
això ens serveix la pedagogia, com altres ciències socials.