[Educaciolliure] (sin asunto)

Xavier Alà (listas) xavilistas en clonlara-esp.org
Mar Abr 10 22:34:46 CEST 2007

Enviado por: "ALBA DEL CID"  <mailto:albadelcid en yahoo.co.uk?Subject=%20RE%3AAdreces%20d%27Escoles%20Lliures%20a%20Catalunya%2E%20Alternatives%20a%20partir%20dels%206%20> albadelcid en yahoo.co.uk    <http://profiles.yahoo.com/albadelcid> albadelcid

Lun, 9 de Abr, 2007 8:53 pm

Hola a tots i totes,
Volia demanar si us plau si alg€ ¦ú sap com localitzar un
llistat una mica complert d'Escoles lliures a
Catalunya doncs a la Xell abans sortien m€ ¦és per€ ¦ò ara
hi ha poques i nom€ ¦és Moixaina i Espiral estan a
Catalunya. Nosaltres des de Xantala rebem moltes
fam€ ¦ílies que volen saber d'Escoles m€ ¦és aprop de casa
seva i m'agradaria tenir m€ ¦és informaci€ ¦ó per orientar
millor, doncs s€ ¦é que hi ha nous projectes a Poble Sec
i a Barceloneta a part de la Magarrufa. M'agradaria
poder fer un llistat complert amb la informaci€ ¦ó que
m'envieu. Tamb€ ¦é inclouria CEIPS d'Educaci€ ¦ó Lliure com
el que s'est€ ¦à gestant a Matar€ ¦ó, a Barcelona no s€ ¦é de
cap, a part de Genuni€ ¦ó que han comen€ ¦çat aquest any amb
un grup de prim€ ¦ària.

Tamb€ ¦é m'agradaria saber si dins de la Xell hi ha cap
secci€ ¦ó que tracti alternatives educatives a partir
dels 6 anys, per unir iniciatives de profes de
prim€ ¦ària que volen quelcom diferent, perqu€ ¦è com a mare
i educadora em sento orgullosa de la quantitat de
noves iniciatives que estan sortint fins als 6 anys
per€ ¦ò que acaben en aquesta edat. M'agradaria crear un
punt de debat en aquest tema. I si ha pogut passar a
municipis com Matar€ ¦ó, perqu€ ¦è no tamb€ ¦é a Barna, amb
tantes iniciatives d'educaci€ ¦ó lliure?. Envio a aquesta
crida a qui l'interessi i m'ofereixo per col.laborar
en el que calgui.

Alba