[Educaciolliure] educació lliure per nois grans?

Orlandooo im en orlandooo.com
Mar Sep 19 12:19:43 CEST 2006

Hola! Hem dic Meri i desde fa algun temps estic subscrita al vostre
mailinglist.
Encara que no ting fills m'interesa tot allò que feu pq hem vaig educar
en una
escola no convencional i se lo important que es aquesta etapa a la vida
d'una persona.

Ting un dupte. He llegit molts e-mails amb adreçes d'escoles de la
vostre xarxa o
similar.. pero.. fins a quina edat existeixen escoles d'aquest tipus?¿
Que es fa quan el
nen o nena creixen i han de continuar?¿ S'han d'adaptar a la educació
convencional?¿

Meri aka Örlandooo