[Educaciolliure] ideas x millorar la llista i borreu-me de la llista

Oscar rodrigez mailoscar en hotmail.com
Vie Mayo 26 11:31:48 CEST 2006

Si us plau borreu-me de la llista distribució. Gracies.

Una sugerencia sobre la llista:

no tinc ni idea de internet pero creec que tots guanyariem temps si al
apartat "asunto" del enviament de correu posesim clarament de que va el
missatge, per tal de escullir etc...

o segur que hi ha una forma de poder enviar missatges clasificant-los per
temes o be fent una altra llista i/o web per missatges-tema pero suposo que
seria feina per una persona... o deu ser complicat.

Tambe es podria enviar els missatges segons tema directament a grups de
emails de gent que estan en comisions o quelcom semblant.

Si algu s´anima a proposar.

Jo m´esborro per que no m´interesa rebre-ho tot. Una abraÇ