[Educaciolliure] a veure si em podeu ajudar.....

en jou joumandarina en yahoo.es
Jue Mayo 25 23:00:00 CEST 2006

molt bones!
  és el primer cop que us escric....
  em dic jou i aquest mes d'agost, tinc la intenció d'anar-me'n una temporadeta llarga per Centreamèrica més equador i venezuela i m'agradaria coneixèr diferents experiències educatives d'aquests països; aquí ve la vostra ajuda!
  algú em podria facilitar contactes (mails, pàgines webs, telèfons) d'experiències alternatives interessants d'aquests països que hagi visitat o conegui a partir d'altres fonts? o fins i tot, gent que vagi cap allà també em val; "com més serem, més riurem"
  moltes gràcies per tot i espero respostes vostres!
  ciao!

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com