[Educaciolliure] Informació formació Pedagogia Sistèmica

Carles Parellada Carles.Parellada en uab.es
Mar Jul 11 11:54:45 CEST 2006

Què tal, com va tot!

Soc en Carles Parellada, de l'Equip de Formació de l'ICE de la UAB i
coordinador de les activitats de formació que en Mauricio i la Rebeca
Wild fan a Barcelona. Amb alguns/es de vosaltres ja ens coneixem, i
potser fins i tot ja heu rebut aquesta informació, disculpeu si la teniu
per duplicat.

Des de l'Institut Gestalt hem organitzat enguany un curs de formació
sobre Pedagogia Sistèmica. És un àmbit de l'educació molt interessant,
emergent en aquests moments, i seria la part educativa de les
Constel·lacions Familiars, tot i que amb el treball que hem fet amb
l'Angèlica Olvera, que és la formadora que ve de Mèxic a impartir els
mòduls de cap de setmana, hem fet molt més que això. Tot just fa una
setmana que vàrem acabar el darrer mòdul i la veritat és que ha sigut un
èxit aclaparador. La qüestió és que m'he pres la llibertat d'enviar-vos
el programa per si us interessa participar en aquest projecte. També
podeu fer-ho extensible a altres persones que coneixeu, em faríeu un
gran favor, o si més no m'escriviu i em dieu a qui li podria interessar
i jo els hi faig arribar la informació.

El mes de setembre sortirà un monogràfic de Cuadernos de Pedagogía sobre
el tema. Penso que serà un bon referent per saber de què va tot plegat.
El mes d'octubre, del 26 al 29, es fa el segon Congrés Internacional de
Pedagogia Sistèmica a Sevilla, i es preveu l'assistència d'unes mil
persones, la qual cosa fa pensar que aquest abordatge està agafant molta
força amb molt poc temps. Si voleu informació sobre el Congrés podeu
anar a la pàgina web www.aulalamontera.com

Si necessiteu qualsevol aclariment no dubteu a trucar-me (935811650 a la
feina, fins el 14 de juliol i  a partir de l'1 de setembre, o a casa
937772766), o m'escriviu, jo estaré connectat per e-mail durant totes
les vacances, tret de tres o quatre dies que marxarem a la muntanya.

Que tingueu molt bones vacances. Una abraçada!

Carles