[Educaciolliure] Ofereixo material escolar

Pujol Diana dianapujol en gmail.com
Mar Jul 11 11:41:16 CEST 2006

Hola,

sóc la Diana, la noia que ofereixo material escolar. Unes 15
persones/col.lectius han demanat material i ara l'estic distribuint. No crec
que n'hi hagi per a més persones/col.lectius, haurà de ser a finals del curs
que ve...

He intentat posar-me en contacte amb tothom qui va escriure'm i em demanar
alguna cosa, però pot ser que no hagi pogut respondre personalment a tothom.
Potser he perdut alguns contactes pel camí. Per exemple, una persona de
Rocafonda, de MAtaró, i una persona de Sant Cosme.

Si veieu que em vau demanar material i que jo no us he dit res, doncs podeu
enviar-me un missatge altra vegada a dianapujol en gmail.com.

A reveure,

Diana