[Educaciolliure] Estivil menuda mierda

Pere Juan perejuan en tele2.es
Mar Ene 10 00:53:29 CET 2006

Hola a tots, he rebut aquest E-mail. Denuncía el fet de publicar certes
imatges. Això està fatal, però fa temps que crec que ja es hora de
possar-nos en serio amb el tema Estivil. A més a més, diverses empreses i
mitjans de comunicació li fan propaganda i això em sembla indignant.
Pot ser com a Xell podríem fer alguna cosa. Segur que moltes associacions,
institucions i empreses s'afegirien.
Una abraçada i fins dimecres.
Pere

Se ha  redactado este mail cadena, por favor, si estais de