[Educaciolliure] Informació de donació de material

Marina Sau San luis nau.andromines en gmail.com
Vie Sep 23 17:07:52 CEST 2005

Hola, el meu nom és Marina. Sóc una noia que va anar a les xerrades de
la Txell que es van fer a Barcelona el cap de setmana del 10 de
Juliol.

Estic treballant a Andròmines que és una Associació Social que
treballa amb persones d'inserció a través de la recuperació de
residus, gestionant la Deixalleria de Montcada i Reixac i reciclant
tots aquells materials que siguin reutilitzables.

El motiu del meu e-mail és que he llegit en els vostres correus que
moltes vegades us trobeu limitats alhora de realitzar activitats per
falta de materials.

Andròmines té un magatzem al polígon de la Ferreria de Montcada (al
costat de la Deixalleria), on creiem que podeu trobar diferents
materials que poden ser del vostre interès per poder realitzar
aquestes activitats.

Si esteu interessats en rebre més informació podeu contactar amb
nosaltres enviant un mail a aquesta direcció, trucant al telèfon 93
5641574 o bé venint a conèixe'ns en persona al C/Progrés cantonada
C/Mecànica.

El nostres horari és: de  Dilluns a Divendres de 9:30 a 14:00 i de
16:00 a 19:30 i Dissabtes de 9:30 a 13:30.

Gràcies per la vostra atenció,

Marina.