Re: [Educaciolliure] Grup difusió: acords i propera reunió

JMO jmojmojmo en msn.com
Mar Sep 27 12:56:08 CEST 2005

Hola a tots!!

Quina passada tots aquests acords!!
Us felicito per la feina de tot cor...

Com teniu pensat aconseguir aquest punt?:
> - Començar els contactes amb les universitats per tal d'oferir algun
> crèdit
> sobre educació lliure.

És a dir, creieu que us faran cas? (estic fent d'advocat del diable)
Teniu alguna cosa plantejada?

A mi sí que m'agradaria ajudar en aquest tema, perquè també ho vull fer en
relació als temes que parlem en el nostre web-fòrum (ja sabeu, alletament,
part natural, criança amb total respecte als nens..., educació) i per tant,
com a mestra crec que també és important "iniciar les universitats" en
l'educació lliure.

Sobretot crec (si algú no hi està d'acord que ho digui) que és essencial el
canvi en les carreres d'infantil i primària, ja que se centren molt en la
didàctica. La d'especial ja és evident que no ho fan, perquè precisament ja
t'ensenyen que cada nen té el seu ritme i que s'ha de respectar, que s'ha
d'afavorir l'evolució de les seves potencialitats en habilitats...

Bé, no m'enrollo més. Digueu-me com teniu pensat fer-ho (enviant cartes,
anant a les universitats....) no tinc massa temps per venir a les reunions,
però puc buscar informació sobre totes les carreres arreu de catalunya o
espanya.... o el que vulgueu....

Una abraçada,
Montse

www.acaronar.com