[Educaciolliure] Contacte a partir de la web

Jordi Mateu jmateu22 en xtec.net
Mar Sep 27 12:38:41 CEST 2005

-----Mensaje original-----
De: apache [mailto:apache en ifeliu.no-ip.com]
Enviado el: dijous, 22 / setembre / 2005 00:39
Para: difusio en educaciolliure.org
Asunto: Contactar - Web

Nombre: Miquel Traveria
Email: traveria en jazzfree.com
Texto: Hola, sóc pare del Marc (6) i la Joana (4)(la seva mare és la Muntsa
Roca) i aquest any hem començat a educar els nens a casa. Estem molt
contents. Jo sóc professor en un centre universitari i fa molt de temps que
penso en com millorar l\'aprenentatge dels meus estudiants i quin sentit ha
de tenir l\'educació a nivell universitari. Tot això de l\'educació lliure
m\'ha revolucionat el pensament i després de molt llegir, necessito poder
intercanviar punts de vista amb altres professors, comentar experiències i
sentir-me que no estic sol en el camí d\'aplicar noves visions de
l\'educació en la universitat. I sobretot quan veig que els meus companys de
feina estan molt lluny del que penso després de llegir pedagogs/pensadors
com Carl Rogers, Bertrand Russell, Dewey, Montessori, o el mateix Noam
Chomsky.

Moltes gràcies per donar difussió al meu missatge.

Miquel