[Educaciolliure] A qui li ha interessat la 1a Festa de la Lactància a Terrassa?

JMO jmojmojmo en msn.com
Dom Oct 9 15:43:12 CEST 2005

Perdoneu si em faig pesada,

m'agradaria saber qui vindrà als actes de la festa (o si només vindrà a un). vaig passar l'e-mail amb el programa fa un parell de setmanes.

més que res és per saber-ho, ningú s'ha d'apuntar enlloc... però bé, si que estic contant les persones, per saber més o menys com anirà.

si voleu més informació o no recordeu quins actes hi havia: www.acaronar.com

moltes gracies a tots i perdoneu la meva escriptura... estic cansada...... :(