Re: [Educaciolliure] Acte reunió casal ca'l suís

Doa Rodríguez Bover doacadenes en gmail.com
Mie Oct 5 14:19:35 CEST 2005

Bones a tot en s,
 Hi ha hagut una confussio amb les dates de les proximes reunions del casal:
 En realitat la reunio amb lAssemblea de Cal Suis es dema (dijous 6) a les
21h. I no nomes hi vaig jo, tambe vindra la Izaskun, i si algu mes vol
venir, sera ben rebut.
 I la proxima reunio interna del Casal de Cal Suis sera aquest divendres, 7
doctubre a les 17:30h per no solaparla amb la del grup de pedagogia que es
el mateix dia i lloc a les 19h.

Em sap greu no haverho dit abans, pero no tinc tanta accessibilitat a
internet com per poderhi anar cada dia.
 Totes les assemblees es fan a Cal Suis:
Està a Esplugues, però és de fàcil accés (a més val la pena arribar-hi
perquè és un lloc preciós):
c/Finestrelles, 36.
Si hi vas amb metro la parada és Zona Universitària (L3), i un cop
allà, davant del Cuartel del Bruc hi ha un bus (el Just Metro) que
porta fins a 2 carrers per sota la casa.
 Bueno guapissimes, men vai a dinar!