[Educaciolliure] Acte reunió casal ca'l suís

izaskun en moviments.net izaskun en moviments.net
Sab Oct 1 21:46:03 CEST 2005

Hola!

Graciès per l'acte :)
Va ser bonic fer l'assamblea a Cal Suis a la fresca, rodead*s de arbres...
La veritat es que es un lloc molt maco :))

Jo em vaig anar una mica avans de que l'assamblea es acabara (bueno, no sé
si es diu aixi -más bien crec que no-, mi catalán va a poc a poc ;-)...,
pero avans de marchar jo, la dona de la assamblea va dir que el dijous 6
de octubre hi havia assamblea.

Això va canviar i ara la seguent assamblea de Cal Suis és el 13 o es que
hi ha un error i es el dia 6 de octubre??

Salut!

Izaskun