[Educaciolliure] A totes les escoles lliures o projectes depedagogia lliure de Barcelona

Olga Soria olga en copdecap.com
Mar Nov 15 16:21:19 CET 2005

Hola a tots!

Bé jo vaig molt enderrerida comparat amb vosaltres..però encara he de tenir
el fill, però segur que em podeu ajudar. Em podrieu aconsellar amb dues
coses:

1. Un centre de preparació al part de Barcelona.

2. Alguna clínica o hospital on facin parts naturals?

Meeerci!

Olga.
  -----Mensaje original-----
  De: educaciolliure-bounces en moviments.net
[mailto:educaciolliure-bounces en moviments.net]En nombre de Doa Rodríguez
Bover
  Enviado el: martes, 15 de noviembre de 2005 12:21
  Para: XELL
  Asunto: [Educaciolliure] A totes les escoles lliures o projectes
depedagogia lliure de Barcelona

  Bones, sóc la Doa.
  Molta gent em demana sovint informació sobre Moxaina, la Caseta, el
Roure... escoles lliures de Barcelona en general. Estaria bé poder-los donar
algun díptic informatiu o pàgina web. Si m'ho poguéssiu enviar estaria bé.
  També hi ha gent que m'ha preguntat si és possible anar com a observador a
alguna escola (per poder palpar una mica més com es viu aquesta interacció
pedagògica).
  Merci, una abraçada per tothom, fins aviat.