[Educaciolliure] A totes les escoles lliures o projectes de pedagogia lliure de Barcelona

Doa Rodríguez Bover doacadenes en gmail.com
Mar Nov 15 12:21:17 CET 2005

Bones, sóc la Doa.
Molta gent em demana sovint informació sobre Moxaina, la Caseta, el Roure...
escoles lliures de Barcelona en general. Estaria bé poder-los donar algun
díptic informatiu o pàgina web. Si m'ho poguéssiu enviar estaria bé.
També hi ha gent que m'ha preguntat si és possible anar com a observador a
alguna escola (per poder palpar una mica més com es viu aquesta interacció
pedagògica).
Merci, una abraçada per tothom, fins aviat.