[Educaciolliure] Projectes a Sant Cugat

Anna Gimenez Revilla annagr68 en hotmail.com
Sab Dic 3 20:41:54 CET 2005

Hola!!!!!!!

Sóc l'Anna; vaig assistir a les jornades de presentació de la xarxa amb una
total ignorància sobre els vostres projectes d'educació lliure, i encara
estic al.lucinada (gratament) des de que rebo la informació de totes les
vostres escoles i trobades: mai no m'havia imaginat que fos tan gran aquesta
xarxa alternativa des del món de l'educació!!!!!!!!!!... Encara que m'ho
miro com a observadora, segueixo rumiant de quina manera podré col.laborar
en aquesta aventura: ara com ara m'és difícil per diverses qüestions vitals,
però en qualsevol cas m'agradaria que m'ajudéssiu en una recerca:
concretament a Sant Cugat, on uns amics s'acaben de traslladar i voldrien
saber si existeixen projectes oberts allà. Algú ens podria informar???

Una abraçada ben forta i espero notícies

Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!

Anna