[infobaix] Fwd: Creació Portal Contrainformatiu

javikalariseup.net javikalariseup.net
Dij Feb 26 20:37:16 CET 2009

"kram - Marc Campreciós" <kram08980agmail.com> escribió:

> [...]
>
> doncs jo he estat provant com funcionen les templates en Drupal i ja
> m'aclaro bastant bé. Partint de la plantilla de Zen (
> http://drupal.org/project/zen) faré la de l'infobaix. En deixaria una decent
> per anar tirant i fent proves al principi i després ja colocaria un de
> guapa.
>
> Molaria definir una mica els continguts de les seccions i buscar els
> complements que necessitarem. Ja us passaré demà o passat un esbós de
> l'estructura que he pensat jo i em dieu que us sembla
>
> Aleees!
>
> La versió de Drupal que crec que necessitem:

Ojo, jo vaig tenir problemes amb aquesta versió al afegir alguns
mòduls, encara està en procés de desenvolupament, jo personalment
triaria una versió 5 stable.

jK

> El 26 / febrer / 2009 13:29, javikal <javikalariseup.net> ha escrit:

                                         .''`.using
                                        : :'  :
                                         . `'`
                                          `- Debian GNU/Linux

Més informació de la llista de correu baixllobregatllista