[infobaix] Creació Portal Contrainformatiu

Kiku de Tormes pertothomagmail.com
Dij Feb 26 15:46:50 CET 2009

ei penyi us reenvio un mail del javi que comenta que el tema servidor ja
està llest.
jo no entenc gaire cosa però igual us fa gràcia ;)
enric

mail:

Bon dia,

m'he passat aquest matí per l'infoespai i he estat parlant amb el
Victor, després registraré el domini on m'ha dit i acte seguit només
falta informar que ja el tenim llest per a que ens facin el lloc al
server, ja m'ha passat les DNS. Per seguretat l'accés és per ftp així
que no tindrem accés ssh ni mysql però si els permissos estàn guay al
chroot de l'usuari ftp del server no tindrem problemes per si per
exemple volem editar directament el codi.

jK

Més informació de la llista de correu baixllobregatllista