[Agroecologia] Comunicat Agroecològic: no es tracta d'una guerra de segells !

Kosturica can marques kosturica en gmail.com
Jue Oct 27 10:16:26 CEST 2011

Bones!

Us reenvio un parell de correus que s'han  intercanviat en la taula de
menjadors. Subscric plenament el que diu l'Agnès  i gairebé tot el que diu
el Joan (amb els matissos que li fa l'Agnès sobre la fruita de producció
propis del perla).

Tot i ser crítica amb el CCPAE *estem a anys llum de poder afrontar el SPG
com a alternativa *i els sacrificis que això implicaria( en temps,
diners...) a més no tots els consumidors i  totes les produccions poden
establir uns circuits tant curts que ho permetin i necessiten l'aval oficial
a tercers. Bé, l'agnès ho explica molt bé!

 Aquest diumenge tenim justament joranda de SPG amb la Xarxeta per mirar de
començar a assejar el que portem mes de dos anys treballant. SEgur que hi
han moltes coses a corretgir però volem començra a provar per anar
millorant-lo.

Per tant no ens podem reunir però em semblaria molt bé que es fes un
comunicat desde l'ASAC i inclús si la Repera no ho fa mirar de fer una feina
d'investigació dels fets contrastant la info de l'Alexis amb la dels
afectats.

Com ja suposareu les analitiques del CCPAE sortirant netes ja que el
problema no estava amb le fruita que produia sinó la que comercialitzava i
seli ha donat prou temps  per "fer net" i que no l'enxampin legalment. Tot i
així hi han albarans ( ell es resistia a fer factures a alguna gent) i amb
unes quantitats de fruita que estic gairebé segura que no cuadren amb el que
ell te capacitat de produir, doncs si tant traquil i segur estar que ens
deixi fer una visista i ens dongui totes les dades dels kg que produieix i
els que reben i que ens ensenyi albarans i certificacions no?
Si no te res que amagar ens donarà la informació no?

Bé , és un currasso però estaria molt bé perquè poder som dels pocs que
podem destapar l'engany real.

Anem comunicant-nos!

Salut!