[Agroecologia] [ASAC!] Marxa indignats i lluita per la SbA

meritxell vilella cheiw2002 en gmail.com
Dom Jun 26 16:56:43 CEST 2011

Estic d'acord amb l'Ariadna.
He consultat i he volgut contarrestar aquesta informació sobre el moviment
15M i DRY i sincerament m'han donat una explicació bastant coherent que a
més a més la Ariadna ha dit: "DRY es un moviment apartidista, on hi ha
cabuda de tothom i tothom vol dir que hi ha gent d'esquerres, de dretes,
ecologistes i que no ho són i que s'han pres la llibertat d'actuar en nom de
DRY". Els hi he comentat que si era així xq no desmentien? I m'han respost
que per no donar.lis publicitat. De totes maneres.... penso que cadascú pot
jutjar i pensar per si mateix.. i per mi 10.000 persones a Tarragona, de
diferents sectors, em demostren que hi ha gent de tot...
Fins que no vegi res més evident, seguire creient en aquest moviment
espontani de gent que esta farta d'aquest sistema insostenible social i
ecologicament.

Salutacions!

Meri