[Agroecologia] [ASAC!] Marxa indignats i lluita per la SbA

hort catalunya hortplcat en gmail.com
Sab Jun 25 12:33:57 CEST 2011

Hola!

Sóc l'Ariadna de l'hort de plaça Catalunya.Ostres, m'ha sorprès la quantitat
de reflexions i de correus que s'han generat al voltant de la invitació de
treure el cap per la marxa del 15 M. La reflexió sempre està bé, però els
aspectes conspiranoides normalment aporten ben poc...

M'agradaria destacar el fet que el moviment del 15 M és un moviment
espontàni, i una de les primeres coses que es deien, era JA ERA HORA que
passés alguna cosa com aquesta. Si que pot ser que hi hagi individus que
vulguin aprofitar aquesta energia col·lectiva per altres finalitats, però
això no és el que mou el moviment, i hi ha moolta gent que hi està implicada
de forma sincera....

Des de l'hort el que teniem ganes era apropar-nos a un moviment com el
vostre, que ara ja és el nostre, que creiem molt interessant i necessari. El
dia 11 de juny hi havia un grup de treball sobre la relació entre els
indignats i ASAC, potser es podrien recuperar les idees que es van generar,
més que iniciar un debat des de zero. Segons deia l'Alvaro es va decidir
participar-hi d'alguna manera, i la marxa pot ser una oportunitat per
trobar-nos, xerrar i visualitzar les lluites, formes d'organitzar,... dels
col·lectius i gent que formeu part d'ASAC. Aquí us deixo l'enllaç de la
marxa, que per cert han sortit aquest matí:
http://marchapopularindignada.wordpress.com/

Surt de Barcelona, i va fent aquest recorregut: Vallirana, Vilafranca, el
Vendrell, Torradembarra, Reus, Pradell de la Teixeta, Mora la Nova, Gandesa,
Calaceite, Valdeagorga,...Si hi ha algú que vulgui treure el cap o
organitzar alguna activitat, nosaltres us rebrem amb els braços oberts, ens
podeu escriure al mail hortplcat en gmail.com o trucar-nos al 665123889. I
sinó, doncs ja trobarem una altra manera de connectar!

Aprofitar el mail per informar-vos que el dilluns27 de juny a les 19.30
organitzem un taller amb l'assemblea de poblenou, que aviat alliberaran un
solar per fer un hort, sobre AGROECOLOGIA I DEMOCRÀCIES EMERGENTS, amb
l'Angel Calle, de la universitat de Cordoba. Esteu convidadíssimes, pinta
molt bé!

Us adjunto el cartell, i també l'adreça de l'entrada del blog.
http://hortdignebcn.wordpress.com/2011/06/24/dilluns-27-de-juny-taller-sobre-agroecologia-i-democracies-emergents/

Apa, seguim sembrant!

--
Hort (in)dignat de Pl Cat,