[Agroecologia] [ASAC!] Marxa indignats i lluita per la SbA

Ferran Berenguer ferran.berenguer en gmail.com
Vie Jun 24 15:31:54 CEST 2011

Les precaucions sobre aquest moviment 15 M o com li volgueu dir no han de
ser per qüestions de personalismes, individualitats o possibles dirigismes
d'organitzacions. Es tracta d'un procés molt ampli i molt obert en número de
persones i pensaments diferents, i per tant seria una contradicció no
participar-hi en funció de qui hi participa, ja que tothom hi es convocat.

La precaució ha de ser que el procés d'organització mantingui l'autonomia
respecte el poder, els partits polítics, altres organitzacions... i que el
debat es produeixi des de tots els punts, els objectius per minims que
siguin, s'han de construir en comú entre tots els que hi participen
Per prevenir el lideratge, la suplantació dels representats per part dels
delegats, discursos no assumits col·lectivament, etc. el que cal fer
precisament es participar. I si el moviment arriba a algun lloc que no
t'agrada individual o col·lectivament simplement es marxa i aquí no ha
passat res. La organització no ha de ser un fi en si mateixa.

salut

El 24 de juny de 2011 13:53, Adrià Roca <roca.adria en gmail.com> ha escrit: