[Agroecologia] [ASAC!] Marxa indignats i lluita per la SbA

Adrià Roca roca.adria en gmail.com
Vie Jun 24 13:53:53 CEST 2011

Hola

Després d'una lectura en diagonal...força abans de que la gent sortís al
carrer, vam anar a les places dels petits pobles de la nostra comarca a fer
mercats. Després de convocar als productors "orgànics" de la zona i de
pactar amb 4 petits municipis hem funcionat durant més de dos anys, amb
total independència i amb gran alegria. Quan vam començar ben poca gent
s'implicava en res, cadasqú a "lo seu". Ara que es perceben tantes ganes de
fer-ho arreu, demanem propostres per vincular tota aquesta energia en
projectes locals com aquest, hem arribat fins aquí sols, però necessitem
ajuda per no quedar-nos pel camí. Necessitem dinamització i implicació.
Idees? Certament alguns dels mercats són tan fluixos (mala promoció? clients
encara massa acostumats a les relacions comercials convencionals, ????no  ho
sabem) que serien un bon exemple de decreixement, i és clar, tampoc és això,
a part de l'activisme, els productors necessiten vendre.

mercatsmonemporda.org

salut

El 23 de juny de 2011 19:40, alvaro <alvarop en pangea.org> ha escrit: