[Agroecologia] Marxa indignats i lluita per la SbA

guillem guillemta en gmail.com
Jue Jun 23 11:20:25 CEST 2011

Hola,

ahir em vaig reunir amb el col·lectiu que ha creat i gestiona l'hort de
la Plaça Catalunya de Barcelona, en el marc de l'acampada. D'entre els
diversos temes que vam parlar, destaca el seu interès en que la Marxa
dels indignats a Madrid (comença el proper dissabte) serveixi per teixir
aliances i per visibilitzar les lluites, els conflictes, els
projectes... que promou el moviment català per la sobirania alimentària
(SbA) a les diverses comarques.

Aproximadament, la marxa surt de Barcelona direcció sud seguint la costa
fins Torredembarra i d'allà tira cap a l'interior, cap a Gandesa, etc.
per entrar a Terol des de les Terres de l'Ebre. Podeu veure la ruta
exacte que seguiran i els llocs on tenen previst pernoctar aquí:
*http://marchapopularindignada.wordpress.com*

A la minireunió d'ahir vam coincidir en que estaria molt bé que grups
locals que promouen l'agroecologia i la SbA a les comarques per on
passarà la marxa es posin en contacte amb la gent de l'hort de Plç.
Catalunya que hi participarà i els proposin activitats a fer aprofitant
el seu pas. Ahir van sortir varies idees sobre temes que es podrien
tractar (supermercadisme, transgènics, defensa de la terra agrària,
llavors, mercats agroecològics o de pagès, horts comunitaris, mejadors
escolars...) però crec que el més lògic és que la gent local interessada
triï el tema relacionat amb la democratització de l'agricultura i
l'alimentació que vol treballar, visibilitzar o apropar a les persones
que marxaran i a l'ampli moviment dels i les indignades aprofitant el
seu pas pels pobles, ciutats i camps de comarques.

Doncs això, qui tingui idees, propostes, suggeriments o el que sigui que
es posi en contacte directament amb la gent de l'hort escrivint un
correu-e a *hortplcat en gmail.com*

Salut!

Guillem

P.D: no em vull ficar on no em demanen però potser les pagessetes del
Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre o les de Ponent volen destinar
els excedents que tenen a l'estiu a alimentar el moviment...