[Agroecologia] [Solanacollserola] URGENT! enviem cartes al jutge per la llibertat de l'Enric

Carme Rovira Badal crovirab en tinet.cat
Mar Mar 24 07:08:48 CET 2009

Per què en castellà a Catalunya???
Jo no tinc temps per perdre en traduccions que no fan més que empitjorar
la situació del català. Ho sento.
I no crec que ajudi en res a l'Enric ni a la causa. Totes les lluites
han d'anar plegades.

En/na facilillo en moviments.net ha escrit: