[Agroecologia] Informacions

Martina Marcet Fuentes martina en moviments.net
Lun Feb 13 10:52:49 CET 2006

Hola, què tal?
em dic Martina i algunes persones de la xarxa ja em coneixeu, encara que
fins ara no m’he implicat especialment en el que esteu fent.
Escric a la llista per dos motius. El primer perquè fa temps que tinc
ganes de treure el nas per la xarxa, però no sé exactament què s’està
fent, i si pogués quedar amb algú per tal que m’expliqués una mica què es
cou m’agradaria molt.
L’altra cosa es per saber si per aquí hi ha algú de la zona del Berguedà,
o si teniu algun/s contacte/s per la zona, ja que jo sóc d’allí, i
m’agradaria anar contactant la gent que s’està movent en temes
agroecològics.
Bé, això... Moltes Gràcies
Martina