[Agroecologia] " Esa Xarxa Poderosa !! "

orgasmic en moviments.net orgasmic en moviments.net
Sab Feb 11 23:42:19 CET 2006

*Salut , Germanes i Germans !!

** Vàries coses necessito dir-vos :

- Sapigueu que us estimo moltíssim , encara que ens veiem poc .

-En l'autorreflexió que realitzàrem intuírem que la Xarxa potser es
materialitza més indirèctament que no pas en lo que planifiquem . Tot i
que no estaría de més trovar-nos per a "crear" com a Xarxa Agroecològica .

-Això em fa recordar que ja fa un any i mig que intentem tenir una pàgina
web , però que no hi ha "webs" per fer-la .
 Respecte això deliberàrem en un Medi Rural Viu de l'Alt Camp unes
"enXarxantes", i decidírem proposar-vos de trovar-nos una estona per a
re-situar el Tema , a Can Marqués (si va bé) el 4 de Març avans dels
calçots ( i del ví).-Porteu tots els esbossos i consensos que férem .

-Agraïr-vos molt la participació en l'autorreflexió , i en l'elaboració
del capítol del Llibre sobre Projectes Agroecològics que ja tenim quasi
enllestit , i que ben segur serà un impuls en la difussió de
l'Agroecologia
i una bona dosi d'energía per a qui ja l'exerceixi.

-Recordar-vos que el 12 de Març, a les 12 a Can Marqués, hi ha l'assemblea
per a preparar la "Setmana Agroecològica".

-El mateix dia, però a Madrid , hi ha la trovada de projectes elaboradors
del llibre , a la que ens autoproposem voluntàries per assistir-hi na
Marta, n'Alícia i en Joan .

-També voldría animar-vos per a que participéssim d'alguna manera en les
Jornades sobre formació que realitza el CERAI , hi vissiono sinèrgies! .

-Jo no podré assistir a les Jornades "Soles no podem" del 18 i 19 , però
estaría molt bé que algú hi participés amb la "vissió" de la Xarxa .

** Sapigueu que us porto a dins , que m'ajudeu a alçar-me cada dia i que
per la vostra existència el meu Món ja ha canviat !!

  *** KANYA AMB AGROECOALEGRÏA !!!!!!!! ***