[Agroecologia]

Meritxell Solé meritxellona en yahoo.com
Jue Feb 24 11:28:16 CET 2005

 Ep!
sóc la Meritxell us escric des d'Arnes (Terra Alta)per
reenviar una proposta que s'ha fet des de Riudoms
oferint espais per fer allà el plenari de la xarxa,
llegiu:
----------------------------
Hola molt bones !

 Mira sóc el Xavi "Siano" de Riudoms i la setmana
passada li vaig
enviar
un correu al Cipriano, pél tema d'organitzar
l'assemblea al camp de
Tarragona. Pos resulta que jo formo part del CERAP
"Centre d'estudis
Riudomenc Arnau de Palomar" i disposem d'espai per fer
l'acte i, fins i
tot, podriem aclarir el tema de dormir, demanat a
l'ajuntament del
poble
un espai.

 Ahir, vaig parla amb el Pau Pámies, i ell em va dir
que faria arribar
la
veu a la comisio organitzadora.

 Aixi doncs, et passo el meu telef. 676559822

 Ape salut i amor

Per la gent que està més fotuda en la organització del
plenari:
es pot considerar encara aquesta proposta o ja s'ha
decidit el lloc?. Jo fa dos dies que estic donada
d'alta a la llista de la xarxa i no he seguit el tema;
ja direu alguna cosa.
Ale, déu!