[Agroecologia] malament

MONTANYES MONTANYES en terra.es
Mie Feb 23 17:29:03 CET 2005

Salut,

Com sabeu la Comissió 17 d'abril està encarregada d'organitzar el
proper plenari.

Alguna gent tenia al cap que havíem proposat aquest proper diumenge per
a reunir-nos i fer-lo. Jo vaig quedar encarregat de fer la difussió via
internet fa unes setmanes i rebre les impressions de totes.

Doncs bé, molta gent m'ha dit que no ha rebut res o que el que ha rebut
són virus del meu correu.

Per a qui hagi rebut virus, l'aviso que he estat passant un que es
diu "Lazaro", per si us cal netejar-lo. Creieu-me que no he estat
conscient fins que avui un informàtic m'ha netejat el pc.

Doncs vaja, tot aquest rollo és per a comentar-vos que a qui li hagi
arribat el correu i s'hagi preparat el dimenge, ho sento. A la resta
(que em sembla sou la majoria), inclosos els/les companyes de la
Comissió 17 d'abril demanar-vos disculpes i que resteu una mica més
pacients per a la data del plenari.

Una abraçada,

Xavi.