[Agroecologia] Voleu cervesa artesana a la vostra festa de Cap d'any?

Sami Sardoya macuerdodeti en yahoo.com
Dom Dic 25 03:54:52 CET 2005

Hola, molt bones, senyores i senyors enxarxats,
   soc el Gessamí de Can Masdeu (alguns em coneixeran, d'altres no) i faig saber que m'ofereixo amb un tirador de cervesa i un barrilet de 50 litres de cervesa moreneta i madureta feta per mi desde fa un parell de mesos per a qui em vulgui tenir de barman a qualsevol festa de cap d'any autoorganitzada desde una colleta, un col.lectiu o entitats per l'estil.

  La meva motivació, a banda de difondre el plaer de la cervesa sense aditius artificials, ni transgènics, feta a llenya i amb un cos que alimenta, es també recollir calerons per un inminent viatge començant per l'equador i extenent-nos per l'amazònia per a participar de la canyeta anti-petrolera i agroecològica d'aquell raconet de món. Així doncs em sentiria satisfet amb 200 eurets que es podrien pagar entre tots els assistents a la festa i fer barra lliure o cobrats got per got (1'5 neurus-33cl).

  A banda de fer cervesa també faig cançonetes de lluita i ara que tinc una guitarreta nova amb un ampli i tot també podria fer un repaset del repartori aprofitant la vinantesa .

  Bé doncs, genteta, si algú troba una oportunitat com la que busco es pot posar en contacte amb el meu mòbil 618076689, si no contestés a la primera un missatget i fora mal de caps!

  Apa doncs, salut, agroecologia i "cerveza fria"!
  A reveure.

  Gessamí.