[Agroecologia] diners per la jornada

eric en moviments.net eric en moviments.net
Sab Nov 6 02:18:01 CET 2004

responen a la pregunta del xavi sobre el tema de com aconseguir algo de
pasta per les jornades, jo recordo haver parlat de diners a l´últim
plenari, i que txirivita podia passar una part d'aquells diners que es van
fer al dinar de balaguer, sinó recordo malament la proposta mes concreta
era que podiem assumir un terç del "deute" que tenia la xarxa, però no
recordo la quantitat....potser 100 euros?
bé en qualsevol cas aquests diners encara no s´han mogut, però potser
estariem parlant de molts més diners pel tema de la casa de les
jornades???
i per tant els diners que pugui passar la txirivita no canvien gaire les
coses......en fi, ja direu.

eric