[Agroecologia] lloc per les jornades del desembre

xavi cipriano xciprian en cimne.upc.es
Vie Nov 5 12:23:43 CET 2004

Hola gent, sobretot als/les que estem preparant les jornades, quà tal?

Envio aquest missatge per coemntar que estic mirant la cas qe te el col·lectiu ronda a Argentona per a fer les jornades allà, però que fins el 16 de novembre no em poden dir el què. Llavors volia saber si a algú se li acut una altra casa o lloc on fer les jornades, per unes 100-200 persones i amb possibilitat de dormir. Tb vull preguntar que si la casa val pasta, vam parlar de finançar els gastos amb els dinars, i/o potser fer pagar una mica a la penya pel material i potser per la casa. A mi personalment no em mola que la gent pagui, perixò  vull saber si hi ha altra pasta disponible, que es pogués avançar i després recuperar d'laguna forma, o si algú te altres experiències prèvies de finançament d'aquests històries.

ja direu
tchau
Xavi Cipriano