[Agroecologia] data per confirmar

agroecologia en moviments.net agroecologia en moviments.net
Dom Mayo 23 17:24:38 CEST 2004

Disculpes sobre el tema del debat als matins de  TV3, espero que no us
hagi fet perdre temps .

Vaig telefonar  perque no sortia el debat sobre seguertat alimentaria,
transgenics....... que havien dit que farien.

M'han dit per  telefon que el tenen pendent i el volen preparar pero no
saben el dia.

Estan interessats en que es proposin   participants al debat, que sol
ser a partir de les 12 de mitgdia.

El telefon de TV·  93 499 93 33, demanar pel programa Els Matins de TV3