[Agroecologia] debat al mati TV3 sobre Transgenics -21maig-

agroecologia en moviments.net agroecologia en moviments.net
Jue Mayo 20 14:04:58 CEST 2004

Avui dijous hi  ha hagut als Matins de TV3 programa del J Cuni,

  un cara a cara sobre la nova legislacio a la UE sobre transgènics.
En Jordi Bigas i...Castells que ha monopolitzat irrespectuosament la
paraula... Desastrós.

Demà crec, seria una oportunitat per a fer aportacions via MSM o
telefon, internet per a participar....i clarificar informació.

A qui pugui, per tenir-ho en compte i fer-ho circular.....

email: matinstv3 en tvcatalunya.com
el telefon de TV3