[Adminsces] forum integralces community

Gorka Pinillos aldrebes a cooperativa.cat
dij maig 23 23:03:31 CEST 2013

Bones,

i gràcies Esteve per compartir els avanços i la noticia de que l'equip
s'amplia.

El plantejament que feia en relació al forum no era específicament per
treballar sobre el desenvolupament sino per generar un espai obert on la
conunitat del ces-integralces es pogués començar a trobar i generar un
espai de confluència per compartir.

Com deia Jordi, crec que seria interesant obrir un espai a la trobada
per parlar sobre l'integralces i podriem comentar també el tema del forum.

Sobre el grup de n-1, crec que va cumplir una funció inicial de
visibilització del projecte, pero no crec que pugui cobrir la funció de
forum de la comunitat.

Salut i seguim!
Gorka.