[Adminsces] forum integralces community

Jordi Flores Domínguez jordi a xarxaeco.org
dic maig 22 10:38:00 CEST 2013

Hola,

Em sembla perfecte. Fa uns dies vaig escriure a Esteve, però seria bó
tenir un espai obert de participació.

A la trobada podem dedicar una estona a presentar el nou IntegralCES.
Crec que és un projecte prioritari en el que tots hauriem de participar,
en el seu disseny conceptual, operatiu, funcional, però també en la
financiació, manteniment, etc.

Jordi Flores Domínguez Salut!

Jordi Flores Domínguez (telf. 663.677.384)
Xarxa ECO de Tarragona - www.xarxaeco.org
Cooperativa Integral Catalana - http://www.cooperativa.cat