[Adminsces] forum integralces community

Jordi Griera ecoxarxa a ineval.org
dim maig 21 03:51:28 CEST 2013

salut Gorka i companyia,

He vist que l'Advanced Forum diuen que no és tan flexible com el clàssic
phpBB i de fet la seva creadora Michelle està treballant en un altre
projecte, Artesian Forum, però el té bastant aturat i no el podem
considerar.

Jo no puc, però algú hauria d'avaluar phpBB, advanced_forum i potser
simple_machines. A priori jo diria que la integració amb Drupal és
atractiva però no indispensable.

jgr