[Adminsces] [Trobada ECOxarxes 2013] Garantint la reciprocitat entre ecoxarxes

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dim jul 9 18:02:38 CEST 2013

Hola xarxistes!

Volia comentar que aquest divendres vam parlar a l'assemblea de l'Ecoxarxa
del Bages sobre la proposta d'intercanvi entre xarxes amb límits sobre les
balances que fa uns dies vam enviar . Vam decidir que per part nostra,
volem provar de treballar d'aquesta manera i volem invitar a la resta de
xarxes a treballar plegats així.

També estem disposades, òbviament, a parlar més sobre el mecanisme i
modificar-lo si es veuen punts conflictius.

Així doncs, si hi ha altres xarxes que vulguin començar ja a treballar
d'aquesta manera si us plau poseu-vos en contacte amb nosaltres a traves de
la llista <adminsces a llistes.moviments.net> o bé directament a <
horabages a gmail.com> i ho comencem a coordinar i concretar.

Una abraçada i bon estiu,
Esteve