[Adminsces] [Trobada d'ecoxarxes] Proposta de carta i programa

vado vado a tresones.com
dic set 26 16:28:53 CEST 2012

Hola gent,

    a mi no em va arribar el missatge "El 24 de setembre de 2012 14:17,
Esteve Badia <badia.orive at gmail.com <mailto:badia.orive at gmail.com>> ha
escrit:" per la llista adminces, i no  he pogut llegir el text de la
proposta.
   Avui jo no hi seré a la reunió, però estaré conectat tota la tarda
(email:vado at cooperativa.cat, skype:vado000 o mobil:692223595) per si hi
ha res. El mes important es confirmar que es farà a ca l'Estròlic. La
proposta ha passat per l'última assemblea, dijous passat, i els
habitants van estar d'acord i encantats.

salut!