[Adminsces] [Trobada d'ecoxarxes] Proposta de carta i programa

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dic set 26 16:23:35 CEST 2012

Moltes gràcies! Fins a les 20h doncs.

I si algú es vol apuntar que sàpiga que hem quedat a l'AureaSocial,
C/Sardenya 263 de Barcelona.

Esteve

El 26 de setembre de 2012 16:18, Enric Duran Giralt
<enric a enricduran.cat>ha escrit: