[Adminsces] Trobada ecoxarxes

francesc a rosadefoc.info francesc a rosadefoc.info
dll oct 8 20:37:05 CEST 2012

Salut companys!!

Primer de tot, molt d'acord amb tot el que dieu,
i sobretot en que la trobada es super necessaria i que segur que sera un
exit d'assistencia. El meu anterior mail buscava mes tocar una mica el
boraviu per a que ens espavilem amb el tema que no pas crear desanim.
Personalment jo no n'estic gens de desanimat i en cap cas he proposat de
no fer o aplaçar la trobada.

No obstant el fet de trobar-nos dos
dimecres seguits l'esteve i jo a una reunio que ens haviem convocat un
grupet mes gran, no es la millor practica per tal de crear sinergies, i
penso que calia dir-ho. Per a futures ocasions hauriem de poder
desconvocar previament les reunions si veiem que no hi haura
assistencia. Es normal que tots anem pillats de temps (nosaltres tambe i
venim de fora) i hauriem de saber trobar la manera d'organitzar-nos per
a que a tothom ens vagi be. Total, que jo ja donaria per tancat el tema.
I per a que quedi clar: desanim gens, enfadat encara menys; simplement
que si volem que surti una jornada com la que necessitem cal que anem
mes a la una...

Dit aixo, jo crec que tenim una part avançada pero
penso que encara falten algunes coses. Si preferiu que les fem per
internet a torbar-nos, d'acord, pero fem-les. Si ja donem per bona la
carta de convit (era una cosa a fer si ens reuniem) doncs comencem-la a
enviar. Clar, si previament estem d'acord amb les dates (altra cosa que
haviem de decidir). Despres quedarien temes logistics i de metodologia.
I penso que quedava alguna cosa mes: L'Esteve va enviar una proposta
d'ordre del dia per a la reunio. Si es pot tornar a enviar jo aniria
veient punt per punt. I si cal, doncs alguns temes els podem portar
entre dos o tres i aixi agilitzar... Si algu s'apunta jo m'animo a
currar-nos la metodologia de la trobada.

Apa doncs, seguim parlant...

Petons,

Francesc

 Al 08/10/2012 18:20, En/na didac costa ha
escrit:

> Hola
> sap greu. jo l'ultim dia era el meu cumple, i vaig
tenir temes familiars, i ja vaig dir que ok amb tot el que es decidis.

> Apart, pel que entenc, ja esta gairebe tot clar, i nomes calia
confirmar el lloc i veure la data. Jo tambe en part no he estat a les
dues ultimes per això, perque entenc que el gruix del que havia de fer
aquest primer grupet ja esta gairebé fet, i els ultims detalls els podem
pulir via mail.

> Els continguts i la majoria de dinamiques ja estan
bastant clares, decidides i escrites, així com la carta de convit, mes
la part que correspongui a la improvisació, que ja esta bé també. Aixi
que potser veiem quines coses ens falta per decidir i organitzar, veiem
què podem fer per internet, i si falta algo important veiem de fer uan
reunio per debatre o decidir algo.

> En qualsevol cas crec que no te
gaire a veure l'empenta i l'interès que tinguem els pocs que hem
focalitzat una mica la idea de la trobada fins ara, amb la necessitat i
l'empenta que pot donar la jornada quan es faci a tots els collectius de
monedes socials i ecoxarxes.

> En tot cas jo no em pronuncio sobre
les dates, i si que reconec que aquests mesos estic i estare a mig gas
en les varies barricades simultànies en que estic.. i si creieu milor
deixar-ho per la primavera, ok

> Val, salut
> Didac
>
> El 8
d'octubre de 2012 17:35, Francesc <francesc a rosadefoc.info [3]> ha
escrit:

trobar (per segona setmana consecutiva) l'Esteve i jo a l'espai Aurea
per a la reunio per a organitzar la trobada d'ecoxarxes. Recordeu que la
setmana anterior l'haviem anulat per falta de gent. Aquest cop tampoc va
venir ningu mes i tampoc vam fer la reunio. Ningu ha dit res, excusant
la seva absencia, demanant si s'havia fet o no la reunio, preguntat com
va l'organitzacio, etc...

prou energia o interes per a organitzar conjuntament aquesta trobada, i
menys si la volem fer a principis de desembre...

forces i decidim que volem fer.

Links:
------
[1] mailto:Adminsces a llistes.moviments.net
[2]
https://llistes.moviments.net/listinfo/adminsces
[3]
mailto:francesc a rosadefoc.info