[Adminsces] Trobada ecoxarxes

didac costa didacscosta a gmail.com
dll oct 8 18:20:35 CEST 2012

Hola
sap greu. jo l'ultim dia era el meu cumple, i vaig tenir temes familiars, i
ja vaig dir que ok amb tot el que es decidis.

Apart, pel que entenc, ja esta gairebe tot clar, i nomes calia confirmar el
lloc i veure la data. Jo tambe en part no he estat a les dues ultimes per
això, perque entenc que el gruix del que havia de fer aquest primer grupet
ja esta gairebé fet, i els ultims detalls els podem pulir via mail.

Els continguts i la majoria de dinamiques ja estan bastant clares,
decidides i escrites, així com la carta de convit, mes la part que
correspongui a la improvisació, que ja esta bé també. Aixi que potser veiem
quines coses ens falta per decidir i organitzar, veiem què podem fer per
internet, i si falta algo important veiem de fer uan reunio per debatre o
decidir algo.

En qualsevol cas crec que no te gaire a veure l'empenta i l'interès que
tinguem els pocs que hem focalitzat una mica la idea de la trobada fins
ara, amb la necessitat i l'empenta que pot donar la jornada quan es faci a
tots els collectius de monedes socials i ecoxarxes.

En tot cas jo no em pronuncio sobre les dates, i si que reconec que aquests
mesos estic i estare a mig gas en les varies barricades simultànies en que
estic.. i si creieu milor deixar-ho per la primavera, ok

Val, salut
Didac

El 8 d’octubre de 2012 17:35, Francesc <francesc a rosadefoc.info> ha escrit: